Shop Mobile More Submit  Join Login
AOTW - Be Nice by MLeth AOTW - Be Nice by MLeth
AOTW = Adventures of the Weeaboo


Jill and Toby ventures deeper into the anime con when a wild weeaboo appears!


More AOTW: [link]
Add a Comment:
 
:iconmistermarlin:
MisterMarlin Featured By Owner Nov 18, 2014  Hobbyist Writer
If someone accused  me of cosplaying as Yachiru I'd probably punch them too.
Reply
:iconaa3d:
AA3D Featured By Owner May 16, 2013  Student Digital Artist
lol this is so sakura
Reply
:iconmidnight-raine:
Midnight-raine Featured By Owner Mar 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
This one is too cute (: I love it.
Reply
:icondaddybri09:
daddybri09 Featured By Owner Dec 25, 2012  Student General Artist
^^
Reply
:icondjhiryu508:
DJHiryu508 Featured By Owner Aug 17, 2012
Y'know, after being enrolled in an actual Japanese school for about a month during summer break in June and wearing an actual Japanese school boy uniform as per school rules, cosplayers as school students make me laugh
Reply
:iconhalberdesque:
Halberdesque Featured By Owner Aug 8, 2012
Random cosplay girl here is the kinda person I'm supposed to hate, but just can't do it. <3
Reply
:icond-latt:
d-latt Featured By Owner May 31, 2012  Student Digital Artist
Pwned! :iconpoker-faceplz:
:icongreatjobplz:haha nice.
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks brah xD
Reply
:icondjeroon:
Djeroon Featured By Owner Mar 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL very funny!
Reply
:iconvielwerth:
Vielwerth Featured By Owner Mar 11, 2012
So Leth, I'm trying to find a new anime to watch. I'd like to change genres, maybe something about ninjas? And perhaps they could live in a secret ninja village, with a emo ninja and a pink haired ninja? I dunno. Know any shows like that?
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconicwhatyoudidthereplz: I see what you did there...
Reply
:iconlroyka:
LRoyka Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Artist
ahhaha love it ;) (lili friend ;p )
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks : )
Reply
:iconmygambit:
MyGambit Featured By Owner Mar 10, 2012  Student Filmographer
I dissapear for a week and you start this up again while im gone. WRY MAN WRY!? :iconcryforeverplz:
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
So you'd have something great to come back to :'3
Reply
:iconmygambit:
MyGambit Featured By Owner Mar 10, 2012  Student Filmographer
:iconrlytearplz: Harmony harmony oh love. Lol. Then youre off the hook. Thank you.
Reply
:iconnay-sama:
Nay-sama Featured By Owner Mar 9, 2012  Student General Artist
LOL
Toby just cannot understand the powers of desuuuu! :iconsparklesplz:
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Pfft, desuuu is evil >:C
Reply
:iconsecretlylaughingatu:
SecretlyLaughingAtU Featured By Owner Mar 9, 2012
haha oh my XD!!!
Reply
:iconkowai-usagi:
kowai-usagi Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist General Artist
I have to agree with Kenfan on that one! xD
But yeaaaah Toby! Next time, you do just like Jill!
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Jill is a great Cosplayer.. And teacher 8D <w<
Reply
:iconkowai-usagi:
kowai-usagi Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist General Artist
She sure is! xD
Reply
:icongellidusdraconis:
GellidusDraconis Featured By Owner Mar 8, 2012
wtf? LOL! :lmao: That's hilarious.
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks : 3
Reply
:iconpalatin:
Palatin Featured By Owner Mar 8, 2012
Haha, this is the new "This is Sparta!"
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconspartaplz: Bitch, I am Sakura!!
Reply
:iconkenfan0206:
kenfan0206 Featured By Owner Mar 8, 2012
Now thats staying in character.
Reply
:iconhoryuu:
horyuu Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol sakura indeed xD
Reply
:iconyzkethrag:
yzkethrag Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist General Artist
Hah. xD
Reply
:iconlizchimati:
LizChimati Featured By Owner Mar 8, 2012  Professional Digital Artist
hahahahahaha great!!! XD
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
:dummy:
Reply
:iconmikaink:
MikaInk Featured By Owner Mar 7, 2012   General Artist
yachiru yai!!!!!!! XD
Reply
:iconneneko-kun:
neneko-kun Featured By Owner Mar 7, 2012
lulll
Reply
:iconamayasama:
Amayasama Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist
XD YES I HAD A PART IN THIS! *flails*
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah you did! 8D
Reply
:iconannaavatar:
annaavatar Featured By Owner Mar 7, 2012  Student General Artist
lol well, even though she punched the girl, I love how she even stayed in character as Sakura ;p
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
She's a natural cosplayer!
Reply
:iconiumee:
iumee Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist Interface Designer
brb dieing! BUAHAHHAHAAA xDDDDD
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconloolfaceplz:
Reply
:iconthouy1:
Thouy1 Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist
:lmao:
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconpffftchplz:
Reply
:iconbrother-tico:
Brother-Tico Featured By Owner Mar 7, 2012  Professional Artist
Epic lol! :D
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks 8D
Reply
:iconnekochristina97:
NekoChristina97 Featured By Owner Mar 7, 2012  Student Traditional Artist
Hilarious, Fabulous Job Mleth XD
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! xD
Reply
:iconnoneofurbussiness:
noneofurbussiness Featured By Owner Mar 7, 2012
Oh No! *Pokemon battle music*
Reply
:icongunstarfire:
gunstarfire Featured By Owner Mar 7, 2012  Professional Digital Artist
aw shit. now i gotta go look up the rest of these...
Reply
:iconnoneofurbussiness:
noneofurbussiness Featured By Owner Mar 7, 2012
Hahaha, yup. Been there, done that.
Reply
:iconshadowmaria1997:
shadowmaria1997 Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist General Artist
Haha yep! very ture! :D I had something like that happen to me once! :)
Reply
:iconmleth:
MLeth Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
You got punched in the face? 8O
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 7, 2012
Image Size
851 KB
Resolution
466×3450
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,691 (1 today)
Favourites
191 (who?)
Comments
55
×